Powered by Blogger.

Setelah bertahun tidak update

Assalamualaikum semua.

Hari ni dah ramadan keee ermm 24. Sebenarnya dah bertahun tak update blog ni hahaha. Berkurun lama. Sampai berhabuk blog. Bukan takat habuk ja. Ni sendu habis hahaha

Dah betahun lalu. Dah aku masih dengan aku. Nothing change me. Cuma makin bijak la hahahaahahhaa

Bukan selalu puji diri sendiri. Oklah. Rasa nk update sikit dulu je kot. Tapi so far aku bahagia dengan life sekrang. Few of my friends tahu pasal aku. aku kena bagi tahu jgak. Tapi to the most person aku trust la. Memang sampai skrg, diaorg tak kecoh pun. And diaorg straight. Bukan yang korang fikir tu eh hahaha.

Tapi diaorg terima aku seadanya. Tak pernah ungkit pasal aku. Sekarang aku happy dengan tempat kerja sekarang, dapat partner yang best. Maksud aku partner kerja. Very supportive. Aku sangat sayangkan. Dialah bestfriend aku. Tapi aku belum sampai hati nak bagitau keadaan aku sebenarnya. Aku takut dia tolak aku. Yalah. Pesakit HIV kot. Sapa ja yang boleh terima.

Sampai sekarang kalau orang tny aku, tak nak kahwin ka, jawapan aku sangat cliche.

‘Tak sabtu, ahad.’

Hahaha. Aku punya bestfriend pun tak tny bila aku cakap, aku mungkin tak kahwin. Dia desak jgk kenapa. Tapi belum sampai masa aku cerita,. Nantilah bila dah ready. Oklah selamat hari raya guys. Puasa jangan tinggal.

Oh yaaa. Last year aku sakit teruk. Later aku cerita

0 comments:

Post a Comment

Sat2...nnt aku jenguk nak aprov ni..hehe..